BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Friday, June 25, 2010

Kemurungan??

Kemurungan?? Adakah aku kemurungan??
huhuhuhu....
ari tue kan 2mggu suamiku cuti sekolah...
nga aku2 skali bantai cuti..ekekeek ;)

nie baru seminggu suami ku pergi
merantau lagi mencari rezeki..
dah rasa rindu...soopp soopp sopp
tggu sebulan lagi baru jumpa balik..

tp kenapa la..dua, tiga, empat, lima, enam
ari nie mcm kesedihan memanjang je..
huhuhu..xsuke! xsuke!

adakah aku stress??
bendera merah pun dah 2mggu lebih lambat nie...
1st time nie after kawen...
xda rasa tanda2 ape pun....
nak kata double line...
mmg tak la kot...2,3 kali check still single line je..
huhuhuhu...
xpela..blom rezeki kami suami isteri..

hari2 asyik berangan je...
wahhh...bestnye..indahnye
bile la agaknye akan jadi kenyataan?
insyaAllah aku masih sabar menanti..

haaaa...nie lagi satu hal...
kenapa?? kenapa?? kenapa??
berat aku skrg 5 kali 10kg beras
yg mak aku beli bulan lepas...
ohhh tidak! tidak!
kena buat sesuatu nie...hhmm hmmm...

nk tgk buktinye??? hambikk!
pipi bulat ku ada iras2 kuih pau kacang x??






p/s: gambar diambil sewaktu shift mlm..
time nie dah mengantuk tahap gabang...
tue yg teramik gambar sesorg nie...tak tersengaja plak.

0 comments: