BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Friday, July 2, 2010

Dulu & kini...

Hidup bersuami & isteri nie tersgt HAPPY tau!!
antara buktinye...
tgk la aku skrg...
huhu...walaupun tahun pertama perkahwinan nie..
kami tggal berasingan kerana
suami bekerja di sarawak & aku plak bekerja di KL..
tp berat badan ku sudah mula meningkat..

dulu aku terpikir2 jugak..
kenapa org lepas kawen cepat naik badan??
jawapannye pun aku kurang pasti..
tp..agak terbukti jugak la..
sbb aku sdiri pun dah naik 5kg lepas kawen :(
walaupun makan rasanye mcm biasa aje..
(ekeke..bole caya ke??)
skrg nie..aku tgh usaha nak maintain balik berat asal..
xkurus & xdebab sgt...

skrg nie..berat dah cecah 50kg..
naik tangga smpai tingkat 3 pun dah mengah...
ini la jadi kalu malas nk exercise..
tp..sblom kawen pun..xda pun aku exercise..
xda la naik mendadak..
aku perasan sgt..berat aku mula naik masuk
bulan ke-4 perkawinan..huhu..

sementara blom pregnant nie..
aku bertekad nk maintain balik berat asal..
dan ingin menguruskan sedikit pipi yg dah makin debab ini :(
kalu dpt maintain mcm sblom kawen pun ok..
dulu punya la berangan nk berat 42kg..
kang xpasal2 kena terbang angin plak..
so..kalu dpt 45kg pun jadi la...
aja2 fighting!!

aku sblom kawen..



selepas kawen..tp masa nie maintain lagi..
perut pun slim melim lagi...
bulan pertama perkahwinan..masa pg honeymoon :)






gambar2 masuk bulan ke-4 perkahwinan...huhu :(



dah mcm org mengandung 4 bulan je nie...


hmmm....dah makin membulat muke nie, lengan nie, peha nie..bontot nie!
mcm mau makan je sume gambar2 nie...
huwarghh...xda mood! choww chinn choww..bye!!

0 comments: